Re: modul do karty dzwiekowej AC97

> cześć;
> ja to instalowałem tak:
> modprobe via82cxxx
> modprobe ac97_codec
>
> po tym zobacz dmesg'a

apropos ac97, u mnie zainstalowala sie w porzadku, ale ..
przy odtwarazniu jakiegokolwiek dzwieku, nic na wyjscie nie wychodzi,
brak dzwieku w glosnikach!!
np. xmms przy probie odtworzenia jakiegos mp3 po prostu sie zwiesza!

poza tym oto co mowi dmesg, oprocz calkiem dobrych info :
via_audio: ignoring drain playback error -512.

moze ktos orientuje sie co jest tego przyczyna??

zdrowko