Rozdzielenie netu - bridge czy inaczej?

  Hej

  Mieszkam w mieszkaniu z paroma innymi kolesiami. W najbliższym czasie
mamy zamiar podłączyć ISDN z Dialogu i tu się pojawia problem.

  Reszta chce iść maksymalnie po kosztach i jakoś nie chce im się
zrzucać na huba - ich problem jest przez to także moim problemem. Ale
tak pewnego dnia wpadłem na pomysł jak połączyć 3 kompy ze sobą. Otóż
mój komp (Debian woody/unstable) z eth0, eth1 i isdn0 (czy ppp0?)
rozdzielałby net na poszczególne maszyny. Schemat:

Dialog<--->isdn0[Debian]
                       \eth0<--->[drugi komp - windows]	 10.0.0.0
                       \eth1<--->[trzeci komp - windows] 10.0.1.0

Działać to może bez problemu raczej na crossowanej skrętce. Problemem
może być widzenie się komp2 i komp3. Rozwiązania widzę następujące:

1. bridge na eth0/eth1 - przez co mogę dla br0 dać 10.0.0.1, komp2 =
   10.0.0.2, komp3 = 10.0.0.3 i gra.
2. samba z WINS - będą nadal dwie sieci ale chociaż po SMB będą się
   widzieć
3. routing na obie sieciówki - tyle że to może być za dużo roboty
4. ofcoz zawsze można kupić huba jak się "okaże", że "to se ne da" :)

Co wy na to? Może lepsze rozwiązania lub uwagi co do tych - może ktoś
coś takiego ćwiczył?

--
Marcin 'Szczepan|Hrw' Juszkiewicz
mailto: marcin<at>amiga<dot>pl