Re: OFFTOPIC: (failed to find host name from IP address)

Hello Adrian,

Tuesday, October 15, 2002, 3:21:31 PM, you wrote:

AM> Witam i z góry przepraszam za offtopic ale nie mam kogo spytać. Mam
AM> exima i jedna z filii w firmie w której pracuje ma łącze  z neti.
AM> Niestety nie ma wpisu w revdnsdie neti i exim wywala mi przy reylowaniu
AM> poczty od nich komunikat jak w temacie. Jak wyłączyć w eximie
AM> sprawdzanie nazwy hosta?

AM> Jeszcze raz przeprasza
AM> Dziękuję za pomoc

AM> Adrian Merda

Jeśli nie jestem w błędzie to chodzi ci o opcję:
host_lookup = *
wyedytują ją np. tak aby nie sprawdzał komputerów filii ( !ip_adresy: *)
filii, a resztę żeby sprawdzał ...

--
pozdrawiam,
 Michal                            mailto:michal@servodata.pl