Re: Rozdzielenie netu - bridge czy inaczej?

On Tue, Oct 15, 2002 at 03:37:20PM +0200, Marcin Juszkiewicz wrote:

> 1. bridge na eth0/eth1 - przez co mogę dla br0 dać 10.0.0.1, komp2 =
>    10.0.0.2, komp3 = 10.0.0.3 i gra.

Jakos nie jestem pewien czy bridge z natem (a zakladam ze tak by
musialo byc do isdn) nie beda sie gryzly. Kiedys, za starych linuksow
to bilem, teraz z nowszym stosem sie nie wypowiem.

> 2. samba z WINS - będą nadal dwie sieci ale chociaż po SMB będą się
>    widzieć
> 3. routing na obie sieciówki - tyle że to może być za dużo roboty
> 4. ofcoz zawsze można kupić huba jak się "okaże", że "to se ne da" :)

A nie jest tak ze taka karta kosztuje ~~ tylko co hub? No, hub moze
dwa razy wiecej, ale to wciaz jest ekstra koszt 50zl (ja swojego
switcha 5-cio portowego 100M kupilem za 140zl netto, ale nie kazdemu
musi sie tak udac :-))

--

--w