Re: coffee

Nastał dzień: Thu, 26 Sep 2002 16:15:27 +0200 (CEST)
gdy Mirek Grochowski <mgroch@taxis.immt.pwr.wroc.pl> napisał/ła to:

> Poszukam.

A, przypomniało mi się! Po pierwsze to HOWTO leżało gdzieś w jakimś dużym zbiorze wszystkich HOWTO (chyba gdzieś na jakimś cedeku z Linux+) i był tam przykładowy program w C (albo link do niego)...

> Wiem, ze to raczej musi byc prosta sprawa, ale o ile ja o linuksie pojecie
> jakies mam to o C niestety nie. Od kilku lat miewalem ambitne plany, ale
> zawsze jakos wolalem cos innego pogrzebac w systemie.
> Najlepiej jakby to sie dalo w bashu zaprogramowac. hehehehehhehehe

Śmiej się śmiej! Jeśli jest to jedno urządzenie to zawsze możesz przecież "zapalić" cały port jakimś poleceniem w stylu: echo "1" > /dev/ttyS0  albo pętlą takich poleceń ;-)

cayco