Re: coffee

On Thu, 26 Sep 2002, Krzysztof Kajkowski wrote:

> A, przypomniało mi się! Po pierwsze to HOWTO leżało gdzieś w jakimś
> dużym zbiorze wszystkich HOWTO (chyba gdzieś na jakimś cedeku z Linux+)
> i był tam przykładowy program w C (albo link do niego)...

Wof.
Znalazlem. Dzieki.

> Śmiej się śmiej! Jeśli jest to jedno urządzenie to zawsze możesz
> przecież "zapalić" cały port jakimś poleceniem w stylu: echo "1" >
> /dev/ttyS0  albo pętlą takich poleceń ;-)

No tak, mozna kombinowac, moze i cos by sie wykombinowalo, ale skoro mozna
sciagnac gotowca to po co. Zwlaszcza, ze gotowiec pozwala obsluzyc do 8
uzadzen.
A chodzilo tylko o to, zeby sterowanie zrobic taniej (i przyjemniej) niz
kosztuje wlacznik z zgarem.

wielkie dzieki, wiem juz co i jak, teraz tyko lutownice w dlon i huzia.
--
mirek