Re: Nowe jadro ciag dalszy.

On Wed, 25 Sep 2002, Mikołaj Menke wrote:

> Mniej wiecej wiem, w razie czego man lilo.

Chmmm :)
todziwne, ze wczesniej cos Ci sie pokopalo.

> Mam zamiar zrobic system od nowa z plytki startowej na innym dysku, po
> czym przeniosę tylko jadro na obecny system i pobawie sie lilo. Powinno
> byc tak samo jak bylo czy sie myle?

Czy trzeba az tak kombinowac? Nie mozna jajka po prostu gdzies na plytce
znalezc? Moim zdaniem wystarczyloby na plytce znalezc pakiet
kernel-image-co_chcesz.deb, wejsc do srodka za pomoca mc i skopiowac
skompilowane jajko. Potem tylko odpowiedni wpis w lilo. Uruchamiasz lilo
i musi smigac.
Tak mi sie przynajmniej wydaje, bo z plytkami z debianem ostatni raz
mialem do czynienia jakies 3 lata temu.

> Nie mam innego wyjscia, ale naprawde bardzo potrzebuje kilku funkcji
> oferowanych przez nowe jadro, stad moja niecierpliwosc.

Jesli chcesz to opisz mi dokladnie co chcialbys zrobic i co ci nie
wychodzi a postaram Ci sie pomoc.
Ale lepiej na priv, bo temat kompilacj jajka jest troche malo debianowy.

pozdrawiam
--
mirek