Re: porty

On Wed, 25 Sep 2002, Pawel M. wrote:

>   Witam, mam pytanko czy da sie dac uprawnienia zwyklemu
> uzytkownikowi takzeby mial dostep do wszystkich portow? (chodzi
> o dcgui)
> DCGui dziala tylko na roocie, na zwyklym urzytkowniku mozna sie
> zalogowac na serwer, przeszukiwac zasoby alenie sciaga sie nic.
> Mam problem bo na rocie mi sie DCGui skopal, znaczy otwiera sie
> ale nie wyswietla interfacu tylko jest taki efekt jakby sie
> zwieszal program, tylko "kontury sa" ale nie ma konkrtenych
> zakladek. Moze ktos wie co z tym zrobic? bo na innym
> urzytkowniku dzial (przeinstalowywalem juz ale nie pomoglo)

  Coś w/g mnie skopałeś, mnie działa bez problemu na non-root.
Może masz używane przez dctc porty TCP wyblokowane na firewallu?

Zobacz sobie netstat, podaj, który port jest u Ciebie domyślnym
dla DC (ja sobie ustawiłem jakiś wysoki, >40000).
Troszkę informacji i od razu będzie łatwiej zdiagnozować
Twój problem.

A na roocie to ja bym tego nie odpalał. Po co? :)

--
Pozdrawiam, SharyWilk