porty

Witam, mam pytanko czy da sie dac uprawnienia zwyklemu
uzytkownikowi takzeby mial dostep do wszystkich portow? (chodzi
o dcgui)
DCGui dziala tylko na roocie, na zwyklym urzytkowniku mozna sie
zalogowac na serwer, przeszukiwac zasoby alenie sciaga sie nic.
Mam problem bo na rocie mi sie DCGui skopal, znaczy otwiera sie
ale nie wyswietla interfacu tylko jest taki efekt jakby sie
zwieszal program, tylko "kontury sa" ale nie ma konkrtenych
zakladek. Moze ktos wie co z tym zrobic? bo na innym
urzytkowniku dzial (przeinstalowywalem juz ale nie pomoglo)

Nie szukaj, tylko znajdź! BEZPŁATNY dostęp do Archiwum Prasowego
15 dzienników regionalnych < http://archiwum.naszemiasto.pl >