Re: Mplayer i fullscreen oraz czcionki.

On Tue, Sep 24, 2002 at 09:19:45PM +0200, |K a C z Y| wrote:

> moze byc rownież x11, dga, sdl, fbdev, direcfb ... mati zasugerował xv i
> nie bez przyczyny jeśli jest to wyjscie to trzeba z niego korzystac bo jest
> najszybsze.
ja uzywam x11 i vesa, poniewaz xv wyswietla u mnie z bledem
(dzieli ekran na trzy pionowe pasy (srodkowy jest ok, lewy jest bez
kolorow, a na prawy nalozone sa te kolory z lewego :)))
nie chcialo mi sie, szukac innego rozwiazania niz zmiana ,,device'a'',
jesli ktos zna rozwiazanie i chce mu sie odpisywac to poprosze o jakies
sugestie, jesli nie to kiedys pogooglam w wolnym czasie...

pzdr
yanek

--
Andrzej Dalasiński