Re: Mplayer i fullscreen oraz czcionki.

> Za Wasza rada zainstalowalem mplayera. Niestety siedze nad nim juz
> drugi dzien i nie moge rozwiazac kilku problemow. Po pierwsze
> fullscreen powoduje tylko, ze zamiast pulpitu widze czarny ekran z
> malym prostokatem z filmem. Po drugie pomimo zainstalowania czcionek
> ISO-8859-2 znaki nie sa prawidlowo wyswietlane, ale to nie jest
> powazny problem. I trzeci problem dosc powazny dla mnie to bardzo
> slaba wydajnosc. W porownaniu z Xine to jest tragedia, Xine tak
> wymiata, ze szok! Ktos pisal, ze Xine ma napisy, ale ja tego w manie
> [...]

odpowiem Ci, ale blagam - zanim zadasz kolejne pytania to przejzyj
dokumentacje! uzywasz drivera xv? jesli nie to zacznij. Xine jest
mulowaty przy mplayerze, jak sie go (mplayera) dobrze skonfiguruje. Xine
i napisy - tez jest w helpie. Xine film.avi%napisy.txt - a co do
polskich znakow - JAK WOL STOI NA STRONIE MPLAYERA ze trzeba czcionki
dociagnac...

--
Mati (mati@mati.rm.pl)
Sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support