Re: problem z dzwiekiem i sterami nvidii

W liście z wto, 24-09-2002, godz. 15:00, Mirek Grochowski pisze:

> a startx dziala?
heh teraz to dokladnie tak dziala ze przy starcie jak sie odpala xdm to
wywala
NVRM: AGPGART: freed 16 pages - i tak 4 razy ( do tego monitor 4 razy
strzela :) i 4 razy miga znaczek nvidii - a potem jak sie zalogowuje
jako root i odpalam startx albo xdm to normalnie sie wlancza !!