Mplayer i fullscreen oraz czcionki.

Za Wasza rada zainstalowalem mplayera. Niestety siedze nad nim juz drugi dzien i nie moge rozwiazac kilku problemow. Po pierwsze fullscreen powoduje tylko, ze zamiast pulpitu widze czarny ekran z malym prostokatem z filmem. Po drugie pomimo zainstalowania czcionek ISO-8859-2 znaki nie sa prawidlowo wyswietlane, ale to nie jest powazny problem. I trzeci problem dosc powazny dla mnie to bardzo slaba wydajnosc. W porownaniu z Xine to jest tragedia, Xine tak wymiata, ze szok! Ktos pisal, ze Xine ma napisy, ale ja tego w manie nie znalazlem, co najwyzej subkanaly do DVD. Jesli ktos mi powie jak uruchomic napisy w Xine to mplayer idzie na straty...

--
http://www.miki.z.pl
miki@z.pl