Re: Mozilla - bylo: X window i wolny komp

On Tue, 24 Sep 2002, Mikołaj Menke wrote:

> Ja to nawet nie moge 1.1 zainstalowac. Niby wszystko OK, odpalam
> Mozille, a tu napisane 1.0.0 ciagle. Poza tym po zainstalowaniu pluginu
> java wiesza mi sie albo wylacza na stronach takich jak miastoplusa,
> czat.onet, czateria itp. Bez tego pluginu miastoplusa wejdzie, ale
> pozostale juz nie (chociaz nie placze z tego powodu).

U mnie mozilla 1.2AlfaPl z zainstalowanym pluginem do ns600 z j2re1.4.0_02
wlazla na wszyst kie te strony. Niestety moglbys podac pelny url bo
musialem sie domyslac adresow.
Dla mnie wyznacznikiem dzialania java_vm jest zwykle strona:
http://www.kmelektronik.de/root/index.html, jak ona sie zaladuje to juz
chyba wszystko chodzi.

--
mirek