Re: Mozilla - bylo: X window i wolny komp

Mikołaj Menke wrote:

Użytkownik SKula napisał:

 ja mam athlona 1,13 + 256ddr i oo dziala jakby
nie chcialo

A ja mam P III 600 + 256 sdr i hula ile wlezie. Moze cos przekonfiguruj.

To jeszcze zalezy co masz na mysli, przez hula ;).
Chodzic chodzi, nie jest zle uruchamia sie w pare sekund -- nie mierzylem
dokladnie ;). Moze troche przesadzilem z tym dziala jakby nie chcialo,
ale wiesz to jest 1,13, niby na dzisiejsze czasy nic nadzwyczajnego,
ale oczekiwalbym czekos innego.

A jezeli jestesmy przy programach. Obecnie siedze na mozilli 1,1 i nie wiem czy jest to tylko takie moje odczucie, ze od wersji 1.0 mozilla sie 'nie polepsza'.

Ja to nawet nie moge 1.1 zainstalowac. Niby wszystko OK, odpalam Mozille, a tu napisane 1.0.0 ciagle. Poza tym po zainstalowaniu pluginu java wiesza mi sie albo wylacza na stronach takich jak miastoplusa, czat.onet, czateria itp. Bez tego pluginu miastoplusa wejdzie, ale pozostale juz nie (chociaz nie placze z tego powodu).

Z tym akurat nie mam problemu, poniewaz przy mozilli korzystam z binariow,
z kolei z ta java to sa same problemy.

pozdr

SKula