Re: Programy do pobierania dzwieku i do obroki dzwieku

On Mon, Sep 23, 2002 at 02:24:09AM +0200, dormitor wrote:
> nagrywać potrafi
> jesteś pewien, że jesteś pewien tego, że Audacity obrabia mp3 bez
> dekompresji? (jeśli tak to czy możesz w skrócie opisać jak tego dokonać?)
podejrzewam, ze slawkowi chodzilo o brak "osobnej" dekompresji, czyli
brak potrzby rozkompresowywania empertrojki do wav za pomoca
zewnetrznego narzedzia, co rzeczywiscie jest zaleta ponieaz oszczedza
sporo czasu.
Poza tym i tak GNU/Linux nie dorobil sie jeszcze narzedzi dorastajacych
do piet takim wynalazkom jak chocby SoundForge czy inne na M$ Win..
pzdr
yanek

--
Andrzej Dalasiński