Re: Programy do pobierania dzwieku i do obroki dzwieku

Pewnego pięknego dzionka: Fri, 20 Sep 2002 12:23:25 +0200
"Tadeusz Smykowski" <T.Smykowski@gig1.pl> stwierdził(a):

> Jestem poczatkujacym uzytkownikiem Linuxa. Prosilbym o wskazanie graficznej aplikacji,ktora umozliwia pobranie dzwieku z zewnetrznego zrodla np. magnetofonu.Bylbym wdzieczny rowniez za wskazowki dotyczace karty dzwiekowej i wymogow dotyczacych samego komputera np. procesora.
> Prosilbym tez o wskazanie  w miare dobrej aplikacji graficznej ,ktora pozwala na obrobke dzwieku.
> Z powazaniem
> Tadeusz Smykowski

Do obróbki polecam "audacity" - toto mp3 potrafi obrabiać (bez osobnej
dekompresji). Nagrywać też chyba potrafi, ale nie próbowałem.
Pozatym "glame" jest glame. Jest jeszcze "kultowy"  - "snd", ale
jakoś go nie lubię :)
Wszystkie są oczywiście w pakietach. Jest tego więcej. musisz poszukać

--
Sławomir Jeliński
"...reklamowy syfilis..."  dźwignią handlu ???