Re: kolorowa sieczkana ekranie i z nikad pomocy....

Witam!

On Sun, 22 Sep 2002, Zbigniew Perski wrote:
> [...] w ustawieniach dalem 1024x768@75Hz tak jak pod NT gdzie karta chodzi
> poprawnie..

To nie musi działać. Są różnice między koncepcją obsługi grafiki w Windowsach
a podejściem w Linuxie/X-ach.

> Probowalem rekonfiguracji ale przy wszystkich typach ustawien
> (rozdzielczosci i czestotliwosci) to wyglada podobnie.

To by wskazywało tylko na to, że żyłowanie parametrów nie było przyczyną
problemu.

> Dzis przywloklem inny monitor i to samo.....
> Co robic? Wywalic ta karte? Ale przeciez z opisu na stonach XFree86
> wynika ze sterownik redition byl testowany na tej karcie..

Niestety, obawiam się, że sterownik nie radzi sobie z niektórymi zestawami
monitor/karta. Miałem kiedyś podobną sytuację (z innym sprzętem), że moja
karta z innym monitorem -- OK, mój monitor z inną kartą -- OK, a mimo to na
moim zestawie sterownik podobnie głupiał.

Proponowałbym próby ze sterownikiem w innymi wersjach (nawet starszych) lub
z innych dystrybucji (może być poprawiony), a gdyby i to zawiodło, to użycie
innej karty (najlepiej ,,wielkoseryjnej'').

Monitora bym nie ruszał, bo ciężki ;-)

Życzę powodzenia - Maciek.

--
*** Maciej Jan Głowacki <gmj@amedec.amg.gda.pl> Linux User (#231463) ***