Re: kolorowa sieczkana ekranie i z nikad pomocy....

> To nie musi działać. Są różnice między koncepcją obsługi grafiki w Windowsach
> a podejściem w Linuxie/X-ach.
>
> Niestety, obawiam się, że sterownik nie radzi sobie z niektórymi zestawami
> monitor/karta. Miałem kiedyś podobną sytuację (z innym sprzętem), że moja
> karta z innym monitorem -- OK, mój monitor z inną kartą -- OK, a mimo to na
> moim zestawie sterownik podobnie głupiał.

Wywalilem ta karte i zamontowalem S3 Savage 4 16MB. X-y smigaja ze milo!
teraz moge na spokojnie zaprzyjaznic sie z Debianem i ..... wyciac winNT (jesli
przeprowadzka sie uda).

Moj Hercules byl chyba " walniety" bo na innym komputerze pod win98 pokazywal
taka sama sieczke.
Dzieki za pomoc
pzdr!!
Z.P>