Re: gdzie dostać woody'ego

   Zamówiłem, dostałem i mam problema na samym poczštku instalacji. Ładuję dziada z
CD-ROM. Po znaku zachęty Enter i jedziemy aż do  linijki, przy której się wiesza i nie
reaguję nawet na Ctrl+Alt+Delete. Próbowałem coś poczytać o parametrach przy
bootowaniu, ale nie znalazłem nic intetesujšcego:

Floppy driver(s): fd0 is 1.44M
FDC 0 is a post 1991 82077
md driveR 0.36.6 MAX_MD_DEV=4, MAX-REAL=8 //tu kończymy impezę