Re: more serious

On Tue, 05 Mar 2002 08:02:20 +0100
Michal Budzowski <michal.budzowski@skynet.com.pl> wrote:

> Debian Potato 2.2 r0(taki wielki zestaw 7CD z Linux+) nie mógł wykryć
> mojej karty
>
> graficznej. Mój sprzęt to: AMD1200 na ESC K7S5A, 256DDR,
> GeForce2MX(200), AC'97 Codec. Jeśli ktoś może rzucić we mnie garściš
> porad z instalowania w/w debiana na
>
> czymś podobnym będę badzo wdzięczny.

Z tego co widze sprzet jest quite nowy, a potato-r0 to juz 'dziadek' i
prawdopodobnie (a nawet na pewno) Xserver ktory tam jest nie suportuje
GeForca.. proponuje przesiadke na woody'ego ewentualnie Xfree 4.x

--
Grzegorz 'greg' Galazka | gg #1835019
do zrobienia smutnego grymasu potrzeba az 42 miesni,