more serious

Okazało się, że problem jest poważniejszy. Otóż ładujš się jakieś badzo proste
domyślne X, ale kiedy próbuję cokolwiek zminieć za pomocš komend i poleceń, które

podaliści dostaję "Cannot open display" "Signal 1" "X server brooken" or
something. Może zrobiłem coś źle przy instalacji, wkompilowywanie odpowiednich
modułów było dla mnie zagadkš więc wybrałem,  te które wydawały mi się potrzebne.

Debian Potato 2.2 r0(taki wielki zestaw 7CD z Linux+) nie mógł wykryć mojej karty

graficznej. Mój sprzęt to: AMD1200 na ESC K7S5A, 256DDR, GeForce2MX(200), AC'97
Codec. Jeśli ktoś może rzucić we mnie garściš porad z instalowania w/w debiana na

czymś podobnym będę badzo wdzięczny.

pozdrawiam

Michał Budzowski