Re: certyfikaty - problemy

Marek Wysmulek napisal:

> Niestety. Lektura rzeczywiscie fajnie przygotowanego serwisu:

ftp://stunnel.mirt.net/stunnel/Documentation/Polish/tworzenie_certyfikatow.h
> tml nic mi nie dala bo nie mam skryptu CA.pl (?!)

mtrojnar@mirt:~$ dpkg -S CA.pl
openssl: /usr/lib/ssl/misc/CA.pl

> I jeszcze jedno: czy produkty Microsoftu (OE, MSIE) akceptuja default_bits
> maksymalnie do 512 ? Wydaje mi sie, ze tak ale niedowierzam sobie w tym
>  temacie ;-))

Wersje eskportowe akceptuja klucze do 512 bitow (bez widocznej przyczyny, bo
klucze do podpisywania wylaczone byly z ograniczen eksportowych).

http://www.drh-consultancy.demon.co.uk/pkcs12faq.html :

Q. I can't seem to import a PKCS#12 file into MSIE, why?
A. You noted the informative error message? There are lots of possible
reasons for this.  The most common reason is that you are using a user
certificate with an RSA key larger than 512 bits with MSIE export version.
Apply the domestic (128 bit) security patch and try again.

Pozdrawiam,
    Michal Trojnara