certyfikaty - problemy

Witam wszystkich ...
i Pana Michala Trojnare któremu dziekuje za informacje.

(Szczerze powiem, ze tak myslalem, ze to wlasnie Pan odpowie
 na moje pytania - nota'bene - powstale po przeczytaniu Panskiego
 artukulu w ostatnim Linux +   ;-)))))

Niestety. Lektura rzeczywiscie fajnie przygotowanego serwisu:
ftp://stunnel.mirt.net/stunnel/Documentation/Polish/tworzenie_certyfikatow.h
tml
nic mi nie dala bo nie mam skryptu CA.pl (?!)

Stunnel i openssl zainstalowalem z dselect'a - wiec chyba wszystko powinno
byc
w porzadku.

Pytanie zatem jak zainstalowac CA.pl. Moze wystarczy go pobrac z sieci ?
A jak tak to czego potrzebuje do uruchomienia. OK. Perla. A co jeszcze ?

I jeszcze jedno: czy produkty Microsoftu (OE, MSIE) akceptuja default_bits
maksymalnie do 512 ? Wydaje mi sie, ze tak ale niedowierzam sobie w tym
 temacie ;-))

Marek Wysmulek.