Re: Rozwaliłem balsę - ratunku!!! (długie)

Sunday, December 09, 2001, 9:59:40 PM, you wrote:

Witam

> Przed próbą upgradeowania na balsę z woody'ego chodziła dobrze.
> Wnioskuję więc, że tym zepsułem.

Ja mam 2.2r2 (potato) i nie upgrade'owałem nieczego z woody'iego a i tak nie
udało mi się uruchomić balsy ani razu, zawsze jest "błąd ochrony
pamięci" Nie wiem dlaczego?

> (Kmail z KDE odpada - również nie potrafię zmusić go do poprawnej
> pracy z językiem polskim, znacznie lepiej mi to wychodzi w

Jeżeli chodzi o kmail, to u mnie chodzi normalnie i nie mam żadnych
problemów z pliterkami, ani w KDE, ani w kmail

Pozdrawiam,
Robert

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!