Ach ten Netscape

Do tej pory w ogóle nie korzystałem z serwera czcionek. Jednak ostatnio
zacząłem używać xfs-tt. Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie mały
problem z Netscapem.  Ścieżkę w pliku konfiguracyjnym xfs-tt FontPath
zadeklarowałem identycznie jak miało to miejsce w XF86Config, czyli:

catalogue = /usr/lib/X11/fonts/misc/,
/usr/lib/X11/fonts/Speedo/,
/usr/lib/X11/fonts/cyrillic/,
/usr/lib/X11/fonts/Type1/,
/usr/lib/X11/fonts/75dpi/:unscaled,
/usr/lib/X11/fonts/100dpi/:unscaled

[to fragment pliku konfigracyjnego xfs; pomijam różnice składniowe
między nim a XF86Config ;)]
Niestety jeżeli czcionki dostarczane są przez xfs, znaki w polu adresowym
("Go to") w Netscape wyglądają tragicznie. Są po prostu skrajnie
brzydkie, niektóre litery (np. "s") -- wręcz nieczytelne. Problem ten
nie występuje jeśli zrezygnuję z serwera czcionek. Co może być tego
przyczyną i jak to rozwiązać?

--
Tomasz Olszewski | caster@from.pl
"Homo homi lupus est." -- Przysłowie rzymskie