www.grey.debian.pl, potato.grey.debian.pl. zmiany..

witam

pozmieniałem kilka drobiazgów.
zmieniło się położenie pakietów dla potato..
informacje o archiwum można znaleźć na stronie:
http://www.grey.debian.pl/ i od tego momentu tam zamieszczam
informacje zamiast wysyłać na listę.

Zmieniłem nazwy pakietów, uaktualniłem wersje oraz dodałem kilka nowych.
ogólnie jest to ciągle:
* wszystkie pakiety niezbędne do pracy kernela 2.4.x
* nieco usprawnień dla potato z woody

to chyba wszystko. resztę informacji można znaleźć na podanej stronie.

propozycje można wysyłać mi mailem lecz ze względu na brak czasu
nie gwarantuje jakiejkolwiek reakcji. Na pewno jednak przeczytam
i rozważe, a w miarę wolnego czasu rozsądne propozycje zrealizuję.

Artur Górniak <josh@josh.wcss.wroc.pl>

--
 JOB:  Debian Polish Project                       IRC: #debian-pl
       http://www.grey.debian.pl