Re: Debian Bug Squashing Party στην Ελλάδα

2012/3/21 Konstantinos Margaritis <markos@codex.gr>:
> Αυτό δε γίνεται ποτέ. Στην καλύτερη περίπτωση να έχεις 0-day NMUs αλλά για να
> το κάνεις αυτό όχι μόνο πρέπει να είσαι DD (όχι ντιντής!) αλλά και να έχεις
> την έγκριση του release-team. Στο arm team έχουμε διοργανώσει αρκετά BSP, και
> συνήθως δίνουμε ένα 2/3-day NMU περιθώριο, εγώ προσωπικά δίνω 5 μέρες, για να
> δώσω στον maintainer το περιθώριο να κάνει αυτός το upload αν διαφωνεί με τον
> τρόπο μου.

Είναι κρίμα όμως να φτιαχτούν μπόλικα trivial bugs και να περιμένεις πολύ καιρό
μέχρι να φτάσουν τα fixes στους χρήστες. Οπότε αν η debian δεν προσφέρεται
για "quick turnaround" η ιδέα να επιλεγεί κάποιο upstream γίνεται πιο ελκυστική.

> Ένα πετυχημένο BSP δεν είναι μόνο αυτό που κάνει τα περισσότερα uploads αλλά
> τα περισσότερα bug fixes. Συνήθως βέβαια συμμετέχουν αρκετοί από τους ίδιους
> τους maintainers, οπότε προχωράει το θέμα και με τα uploads, αλλά δεν είναι
> απαραίτητο να έχεις ταυτόχρονο upload.

Όχι, αλλά το upload το κάνει πιο διασκεδαστικό (instant gratification). Πάντως
άλλα νομίζω είναι τα BSP που αναφέρεσαι εσύ, γιατί όταν συμμετέχουν οι
maintainers
που έχουν μεγάλη γνώση του κώδικα ενός πακέτου μπορούν να κάνουν πολλές
σημαντικές αλλαγές. Τουλάχιστον για μένα ως μη maintainer για τα περισσότερα
projects στο debian  ρεαλιστικά νομίζω μόνο "trivial" fixes θα κατάφερνα μέσα σε
μια μέρα, άντε και κανένα κουφό FTBFS.

> Αυτός δεν είναι ο σκοπός του BSP, πάντα όμως υπάρχει χώρος για λίγο
> socializing :)

Ε νταξ' άλλο το socializing, άλλο το να τελειώνει η μέρα και το bugs fixed count
να είναι επικίνδυνα κοντά στο 0. Δεν είπε κανείς ότι θα καθόμαστε σαν
τους Γιαπωνέζους
όλη μέρα μπροστά στο monitor.

Με ένα πανελλήνιο event τα περιθώρια και για πλάκα και για δουλειά πιστεύω
ότι είναι μεγαλύτερα.

> όχι αλλά ούτε χάνεις και άλλα θέματα όπως το να ρωτήσεις κάποιον άλλον
> απευθείας συμβουλές για κάποιο πρόβλημα, κάτι το οποίο δεν είναι εύκολο να
> ρωτήσεις στο IRC. Καλό το pastebin, αλλά όπως λένε 4 μάτια καλύτερα από δύο :)

Καλό αυτό αλλά εσένα ας πούμε πού θα σε έβρισκα εγώ να σε ρωτήσω απευθείας
συμβουλές π.χ., ή το Ρικούδη. Το καλύτερο είναι να έχεις το διπλανό σου για τα
τετριμμένα αλλά να έχεις και 2 ανθρώπους που κάτι παραπάνω ξέρουν έστω και
remotely.

> Συνήθως τα BSPs οργανώνονται σε ένα μέρος και οι υπόλοιποι συμμετέχουν
> remotely οπότε καλύπτονται όλα τα γούστα.

Αυτό λέω κι εγώ, αν και θα μπορούσε να είναι και πάνω από ένα μέρος για να
αποκεντρωθούμε και λίγο και να μην είμαστε μόνο Αθήνα και Αθήνα.

> Αλλά για να έχει νόημα μια συζήτηση για το BSP πρέπει να υπάρχει μια λίστα με
> Bugs που χρειάζονται φτιάξιμο, καθώς και το όλο context, δηλαδή μιλάμε για
> localization bugs? translation bugs? porting bugs? desktop environment bugs
> (πχ kde/gnome/other?), κλπ.

Για οτιδήποτε από τα παραπάνω νομίζω είμαι μέσα.