Re: Debian Bug Squashing Party στην Ελλάδα

On Wednesday 21 March 2012 16:56:01 Pantelis Koukousoulas wrote:

> Είναι κρίμα όμως να φτιαχτούν μπόλικα trivial bugs και να περιμένεις πολύ
> καιρό μέχρι να φτάσουν τα fixes στους χρήστες. Οπότε αν η debian δεν
> προσφέρεται για "quick turnaround" η ιδέα να επιλεγεί κάποιο upstream
> γίνεται πιο ελκυστική.

Ναι δεν υπάρχει εγγύηση ότι θα είναι fixed άμεσα, αλλά η ελπίδα υπάρχει :)

> Όχι, αλλά το upload το κάνει πιο διασκεδαστικό (instant gratification).
> Πάντως άλλα νομίζω είναι τα BSP που αναφέρεσαι εσύ, γιατί όταν συμμετέχουν
> οι maintainers
> που έχουν μεγάλη γνώση του κώδικα ενός πακέτου μπορούν να κάνουν πολλές
> σημαντικές αλλαγές. Τουλάχιστον για μένα ως μη maintainer για τα
> περισσότερα projects στο debian  ρεαλιστικά νομίζω μόνο "trivial" fixes θα
> κατάφερνα μέσα σε μια μέρα, άντε και κανένα κουφό FTBFS.

Ε και κακό είναι αυτό; :)

> Με ένα πανελλήνιο event τα περιθώρια και για πλάκα και για δουλειά πιστεύω
> ότι είναι μεγαλύτερα.

Συμφωνώ, πάντως δεν είναι ανάγκη να είναι σουπερ οργανωμένα τα BSPs. Πχ. πριν
λίγο καιρό οργανώθηκε ένα BSP για τα arm-ports, στο σπίτι ενός φίλου στο
Cambridge, UK, σε ένα σ/κο, πήγαν κάπου στα 6-7 άτομα τα οποία τα φιλοξένησε -
υπόψιν είναι παντρεμένος άνθρωπος οπότε καταλαβαίνετε ότι αυτό είναι δύσκολο
από μόνο του- αλλά έγινε και πήγαν όλα καλά. Και όσοι δε μπορούσαν να πάνε
εκεί για σ/κο βοηθήσαν όσο μπορούσαν remotely.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δε χρειάζεται να περιμένουμε αίθουσες
πανεπιστημίων με ειδικές άδειες, catering και μπουφέδες για να γίνει ένα BSP.
Απλά πράγματα και ουσιαστικά.

> Καλό αυτό αλλά εσένα ας πούμε πού θα σε έβρισκα εγώ να σε ρωτήσω απευθείας
> συμβουλές π.χ., ή το Ρικούδη. Το καλύτερο είναι να έχεις το διπλανό σου για
> τα τετριμμένα αλλά να έχεις και 2 ανθρώπους που κάτι παραπάνω ξέρουν έστω
> και remotely.

Καλά, όσον αφορά εμένα ας οργανωθεί και να με δεις για πότε παίρνω τραινάκι
και βρίσκομαι Αθήνα/Θεσσαλονίκη :)

> Για οτιδήποτε από τα παραπάνω νομίζω είμαι μέσα.

Οκ, ιδέες;