Re: Debian Bug Squashing Party στην Ελλάδα

2012/3/21 Nikos Roussos <nikos@autoverse.net>:
> Χωρίς να γνωρίζω πως λειτουργεί το development process του Debian, γιατί
> χρειάζεται DD για sponsorship; Οποιοσδήποτε δεν μπορεί να γράψει ένα patch
> και να το κάνει attach στο σχετικό bug;

Αυτό φυσικά μπορεί να γίνει αλλά δεν εγγυάται το πότε το fix θα φτάσει
ως τους χρήστες.
Γι αυτό είπα για sponsoring αν θέλεις να πεις ότι "χθες φτιάξαμε 100 bugs, κάντε
ένα apt-get upgrade και δείτε και μόνοι σας".

Παρόλα αυτά προσωπικά δε με απασχολεί τόσο πολύ το θέμα, στο κάτω-κάτω
αν γίνουν καλά bugfixes τα κάνω cherry pick και μόνος μου. Το git να
είναι καλά :)

> Διαφωνώ τελείως. Η φυσική παρουσία και η δυνατότητα να ρωτήσεις και γενικώς
> να αλληλεπιδράσεις με άλλους χωρίς να χρειάζεται να σταματήσεις αυτό που
> κάνεις για να γράψεις στο irc, είναι πολύ πιο παραγωγικό ως διαδικασία.
> Trust me :)

Και θα είναι πάλι 5-10 άνθρωποι και από αυτούς κάποιοι θα θέλουν να μη φτιάξουν
bugs αλλά να διαμαρτυρηθούν για τον καιρό, για την κυβέρνηση, για την κακιά
τους μοίρα κλπ

O τύπος αυτός του "συνδικαλιστή-προγραμματιστή" (μετά συγχωρήσεως) δεν τείνει
να εμφανίζεται στα IRC-based events γιατί το κλίμα δεν προσφέρεται.

Στο κάτω-κάτω το IRC προσφέρει την ευελιξία όποιοι θέλουν να μαζευτούν στο
hackerspace της Αθήνας, όποιοι θέλουν στης Θεσσαλονίκης, όποιοι θέλουν
στης Πάτρας κλπ. και όποιοι δε θέλουν ή δεν έχουν hackerspace μπορούν
να μαζευτούν σε καφετέριες ή από τα σπίτια τους.

Χαιρετισμούς,
Παντελής