Re: fsck στο ξεκινημα. Χρειάζεται τελικά; Κάθε πότε;

When the date was Monday 29 June 2009, V13 wrote:

> a) orise to "kalitero"
>
> b) orise to "katharo"
>
> c) Aitiologise to "sigoyra" [1]

Τα "kalitero", "katharo" και "sigoyra" σημαίνουν (ISO standarization pending): αν στήσεις 157 φορές ZFS και 3 φορές LVM (με διαφορετικά settings και σε διαφορετικά distributions, εκ των οποίων το ένα Gentoo) το ZFS, με επιστημονικούς όρους, σου βγαίνει καλύτερα στα δάκτυλα.

Σαφές, ναι;

Και εν πάσι περιπτώσει, εσύ θες να μας πεις πως οι αντικειμενικές, peer-reviewed μελέτες που δημοσιεύονται στο blogs.sun.com δεν ευσταθούν; Πού ζεις;

--
Michael Iatrou