Re: debian packaging workshop

Ο οδηγός είναι απλά ένα quick reference. Προφανώς περιμένουμε να γίνουν
διάφορα "συμπληρωματικά" πράγματα που να καλύπτουν ένα αρκετά ευρύ φάσμα
εξοικείωσης (δεν μπορούμε να προϋποθέσουμε το επίπεδο του κόσμου που έχει
εγγραφεί, και άλλωστε δεν το ξέρουμε).

Νομίζω ότι και το να ενθαρρυνθεί κόσμος να αναλάβει κάποιο έργο έστω
συντήρησης πακέτων στο Debian "απομυθοποιώντας" όσο είναι δυνατό τις
σχετικές διαδικασίες θα είναι σημαντικό.

Σκέφτομαι να έχω τον συντονισμό μιας και είμαι αυτός που έχει "χρεωθεί" το
workshop. Αυτό δε σημαίνει τίποτα περισσότερο από μια διαδικαστική
φροντίδα. Αν θέλει να το αναλάβει άλλος ευχαρίστως. Η παρουσίασή μου
αποσκοπεί επίσης να προσφέρει ένα background/αναφορά καθώς ο κόσμος θα
δοκιμάζει στην πράξη τις διάφορες διαδικασίες.

[Cc έγινες λόγω του προσωπικού χαρακτήρα της απάντησης (προφανώς ξέρω
ότι είσαι στη λίστα)]

> [μην με κάνεις Cc, είμαι γραμμένος στη λίστα]
> Επιπλέον δεν ξέρουμε το επίπεδο του κόσμου που θα παρακολουθήσει το
workshop και δεν μπορούμε να το υποθέσουμε "προχωρημένο".

believed to be clean.