Re: debian packaging workshop

[μην με κάνεις Cc, είμαι γραμμένος στη λίστα]

galaxico wrote:
> Είναι έτοιμη και παρουσίαση καθώς και 50 αντίτυπα του "mini οδηγού" του
> Σεραφείμ. Φυσικά μπορείς να μας εξηγήσεις τους όρους καλύτερα και μάλιστα
> στην "πράξη". Επίσης θα πρέπει να έχετε υπόψιν ότι θα ακολουθηθεί κάποια
> διαδικασία και τα πράγματα δεν θα αφεθούν εντελώς "χαοτικά"!.

Έρμ, ο μίνι οδηγός του Σεραφείμ είναι για QA uploads. Αγνοώντας το
αμφισβητούμενο του οδηγού (που οι εν λόγω αμφισβητήσεις έχουν αρκετά
valid points), υπάρχουν τα εξής θέματα:

- το QA work είναι πολύ μικρό κομμάτι των πιθανών tasks ενός maintainer,

- το QA work είναι αρκετά προχωρημένο σε επίπεδο (ο Σεραφείμ δεν είναι ο
μέσος ακροατής του κοινού, μιας και έχει κάνει αρκετά uploads σε αρκετά
πακέτα). Λείπει βασικό background από τους περισσότερους!

- Πολλοί DDs (συμπ. και εμού) δεν κάνουν sponsor NMUs, είναι κακή
πρακτική για πολλούς λόγους => δεν θα είναι τόσο εύκολο να αξιοποιηθεί η
όποια δουλειά στον τομέα του QA και μάλλον θα αποθαρρύνει χρήστες.

- Εκπαιδεύοντας ενδιαφέρομενους χρήστες για δουλειά QA είναι σαν να λες
ότι "ελάτε να βοηθήσετε στο Debian, δεν απαιτείται κανένα commitment" το
οποίο είναι εντελώς λανθασμένο και πολύ κακή πρακτική -- όσο και αν θα
βόλευε κάποιους. [νομίζω ειπώθηκε και στη συζήτηση στην d-mentors αυτό,
αν και μόνο μια ματιά της έχω ρίξει]

Να αναφερθεί ο οδηγός, δεν διαφωνώ, έχει ενδιαφέροντα πράγματα μέσα.
Αλλά όχι σε βάθος και σίγουρα όχι αποκλειστικά αλλιώς μάλλον θα πάει
χαμένη η ώρα.

Περί διαδικασίας, δεν ξέρω ποιός θα αναλάβει τον συντονισμό, ο Αλέξης
ενδεχομένως; Σε κάθε περίπτωση, είναι workshop και θα έλεγα πως όσο το
δυνατόν λιγότερο γίνουν παρουσίασεις και κινηθεί περισσότερο αυθόρμητα,
τόσο το καλύτερο.

Φ.