Re: debian packaging workshop

Faidon Liambotis wrote:
> Μην νομίζεις ότι είναι καμμιά 10αριά DDs και θα βρεθεί κάποιος, δυστυχώς
> δεν υπάρχει άλλος αυτή τη στιγμή πλην εμού.
>
> Εγώ, λοιπόν, θα είμαι εκεί σίγουρα και θα βοηθήσω.
Δεν βλέπω ιδιαίτερη κινητικότητα, σκοπεύω λοιπόν να πω, σε σύντομο
γενικά χρόνο και χωρίς ιδιαίτερα πολλά slides, τα εξής (μην τα
υποτιμάτε, δεν είναι τόσο trivial όσο φαίνονται):

- acronyms (FTBFS, NMU, QA, ...)
- unstable -> testing transitions, experimental, backports.org
- properly reporting bugs (control bot, -quiet, -submitter, archived)
- WNPP: ITP, RFH, RFP
- pbuilder
- dh-make-*, debhelper

Φ.