Re: workshop proposal: QA uploads

Xaire Serafeim,

On Tuesday 19 May 2009, Serafeim Zanikolas wrote:
> Γεια χαρά,
>
> Δυστυχώς δεν θα είμαι στο συνέδριο (είμαι λίγο μακρυά) αλλά εφόσον βλέπω
> ότι υπάρχει ενδιαφέρον, ετοίμασα ένα hands-on οδηγό για ετοιμασία QA
> uploads (επισύναπτόμενο ένα πρώτο draft). Είναι ένας πρακτικός μπούσουλας
> για να ξεκινήσει κανείς αλλά με πολλές απαιτήσεις από τον αναγνώστη :)

Merika sxolia:

> 4. building the new upload files (.dsc and .diff)
> - in ${PACKAGE}-x.y.z, run ``dpkg-build''
> - while still testing the package build with ``dpkg-build -us -uc'' to avoid
>   having to sign the package every time, but DO sign the final build
> - repeat steps 3-4 until the build works; to cleanup intermediate files run
>   ``fakeroot make -f debian/rules clean''

Ennoeis dpkg-buildpackage.

> 5. test the new package for policy violations
[...]
> - check the .deb files with ``lintian -Ivi *deb''; do any requires changes
>  to fix any reported issues (you may ignore messages up to warning level,
>  but fix them if you can)

AFAIK einai kalitero na trekseis lintian -Ivi XXX.changes. Ayto me th seira
toy tha ellegksei ta panta.

Episis, kalo einai na rixneis kai mia matia sto diff, eite me to mati, eite me
to diffstat oste na ksereis ti akribos exeis allaksei. Polles fores allazeis
kati sto source xoris na to katalabeis.

> - Request For Sponsoring in debian-mentors@lists.debian.org; set the email's
>   subject to ``RFS: $PACKAGE (QA upload)''
> - follow up on any comments people might give; repeat steps 3-6 if necessary

Prosthese kai to "Subscribe to the debian-mentors mailing list" prin apo to
"Request For Sponsoring". Diaforetika mallon den tha pareis ta sxolia poy
perigrafeis parakato.