Re: workshop debian packaging

V13 wrote:
> 	<rants about Debian's process>
Δεν γνωρίζω τα συγκεκριμένα που αναφέρεις και δεν ξέρω με ποιόν ακριβώς
συναστράφηκες με το συγκεκριμένο.

Γενικά όμως:
 - πρέπει να εκτιμήσεις ότι πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες
κοινότητες. Υπάρχουν καλοί, κακοί, δύστροποι, εύκολοι, απρόσκεκτοι κτλ.,
τόσο sponsors όσο και sponsorees.
 - υπάρχει πάντα, σε κάθε διανομή και process ελεύθερου λογισμικού το
tradeoff ποιότητας/ευκολίας στη συνεισφορά.
 - έχεις δοκιμάσει να στέιλεις patch στην LKML; :-)

> Endeiktiko epixeirima poy exo akoysei (out-of-context):
> "Please provide further information. A Debian system without root access
> does not need a different layer of protection, especially as it brings
> in another piece of kernel code (aufs)."
Για το εν λόγω software, δεν έχω πειστεί ούτε εγώ προσωπικά, χωρίς
παρεξήγηση.

> Fysika bebaia den anaferetai poythena to oti gia na pareis
> apantisi prepei na eisai grammenos sth lista. Otan toys eksigeis me apla logia
> to ti ginetai epimenoyn sthn ennallaktiki pragmatikothta kai den dexontai to
> gegonos oti polys kosmos mporei na min einai grammenos sth lista giati *DEN TO
> ANAFEREI POYTHENA TO OTI PREPEI NA EISAI*.

Πήγαινε εκεί που λέει Code Of conduct: "When replying to messages on the
mailing list, do not send a carbon copy (CC) to the original poster
unless they explicitly request to be copied."

Κατά τα άλλα, αν δεν τα έχεις παρατήσει ακόμα και αν θεωρείς πως το
πρόβλημα ήταν με τους sponsors σου και όχι με τις γενικότερες
διαδικασίες του Debian, στείλε μου προσωπικό mail να δούμε το πακέτο σου
μαζί. Δεν λέω ότι μερικές διαδικασίες δεν χρήζουν βελτίωσης αλλά
εκατοντάδες άλλοι τα καταφέρνουν γενικά, ίσως απλά να έτυχες σε κακή
περίπτωση;

Φαίδων