Re: Tunnel a travers un routeur + nat

Pensez vous que de créer deux sockets en Perl, avec un "use Net::SSH;" sur le
client serais suffisant ?

Merci

--
Julien,

http://maladrie.homelinux.org

"If you want to travel around the world and be invited to speak |
at a lot of different places, just write a Unix operating system."

(By Linus Torvalds)