Re: Gezocht: Domain Registar

Geert Stappers schreef op zo 01-12-2019 om 12:17 [+0100]:
> Previous-Subject: Re: Gezocht: Domain Registar welke *geen* gebruik
> maakt van Google ((Re-)CAPTCHA) services

> Uitdaging:   Kijk verder
>

> Ook ik heb niet zo op met kletskoek, stierenpoep en echte bullshit.
> Laat je echter niet paaien door "Wij hebben de beste CLI tool".
> Vraag naar de standaard in de API. Dan wel de beschrijving van de
> API.
>
> Zelf ben ik klant bij Open Provider. Hun API is beschreven
> op https://doc.openprovider.eu/index.php/Main_Page
>

> Heb ook weet van
> [...]

Sorry dat ik hier zo binnenkom, als een niet-deskundige in de wereld
van domeinnamen, maar als klant van xs4all kom ik in aanraking met een
alternatief: www.freedom.nl, en daar bieden ze via Soverin (
www.soverin.nl) een (voorlopig) gratis registratie van een domeinnaam
aan. Soverin blijkt tevens ondersteund te zijn door Bits of Freedom (
https://www.bitsoffreedom.nl/mail). Ik weet echter niet in hoeverre
deze aan de eisen van de OP beantwoordt (Soverin draait zoveel mogelijk
open source, maar de eis met betrekking tot (re)Captcha weet ik niet).

Groeten,
Frank