Re: Gezocht: Domain Registar

Previous-Subject: Re: Gezocht: Domain Registar welke *geen* gebruik maakt van Google ((Re-)CAPTCHA) services
On Sun, Dec 01, 2019 at 11:32:36AM +0100, mailnx@posteo.org wrote:

> Ziet er niet verkeerd uit alleen al hierom:
>
> http://cli.gandi.net/

> Is iets bij voor te stellen:
>
> https://www.gandi.net/en/no-bullshit
>
> inclusief ™ Prachtig! (die TM doet het en/maar het zijn Fransen!?)

Uitdaging:   Kijk verder

Ook ik heb niet zo op met kletskoek, stierenpoep en echte bullshit.
Laat je echter niet paaien door "Wij hebben de beste CLI tool".
Vraag naar de standaard in de API. Dan wel de beschrijving van de API.

Zelf ben ik klant bij Open Provider. Hun API is beschreven
op https://doc.openprovider.eu/index.php/Main_Page

Heb ook weet van
van https://en.wikipedia.org/wiki/Extensible_Provisioning_Protocol

Leven en laten leven