Re: Welke paketten komen uit unstable?

Op 24-02-19 om 14:42 schreef Frans van Berckel:
> Hoi Paul,

> Voor unstable + experimental ...
>
> # aptitude versions '~VCURRENT (~Aunstable|~Aexperimental) !~Atesting'
> --group-by=none

Ha, dit werkt! Unstable moet echter wel in sources.list staan anders
werkt het niet.

Op 24-02-19 om 14:46 schreef Frans van Berckel:
> En het alternatief, met apt-get?
>
> apt-show-versions | grep unstable

Dit functioneerde als ik "sid" gebruikte in plaats van "unstable":
apt-show-versions | grep sid
En er zaten ook wat false positives tussen, bijvoorbeeld "libnfsidmap2",
daarin staat ook "sid".

Het verbaast me ook dat ik volgens het tweede commando openjdk-8-jre uit
sid heb, en volgens het eerste niet. Dit moet ik nog uitzoeken.