Welke paketten komen uit unstable?

Hoi,

Ik ben op zoek naar een commando om er achter te komen welke pakketten
op mijn systeem uit unstable komen. Weet iemand hier dat misschien?

Achtergrond: ik heb op een computer Debian 10 geinstalleerd, en een paar
pakketten uit unstable. Ik denk het niet, maar misschien is er bij het
upgraden wat mis gegaan. Ik wil daarom graag weten welke pakketten er
precies uit unstable komen, oftewel niet in Debian 10 zitten.