Widevine werkt niet meer in Firefox-esr

Hoi,

Onlangs melde ik dat npostart.nl niet meer functioneerde.

In de tussentijd is er een nieuwe versie van Firefox-esr gekomen in
Debian, en er is wat veranderd. Nu wordt er een poging gedaan Widevine
te installeren (gele balk boven), maar dit duurt eindeloos en lukt niet.

Ik heb de .mozilla directory hernoemd en het op die manier nog een keer
"schoon" geprobeerd, maar het ook dat werkt niet.

Deze site geeft hetzelfde probleem, het probleem is dus niet NPO
specifiek: https://bitmovin.com/demos/drm

Ik had nog antwoord gekregen van npostart.nl, ze vertelden dat voor de
tijd dat de problemen begonnen, er niets gewijzigd is bij hen. Er was
toen ook geen update van de browser in Debian.