Re: Bedrijfsadministratie

On Sun, 2015-10-18 at 22:17 +0200, Dirk Ruijne wrote:
> Voor de administratie van de Volkstuinvereniging heb ik de applicatie
> Gravita aangeschaft. Met name omdat incasso's nu met xml-files moeten
> worden aangeboden aan de bank en dat met een spreadsheet misschien
> wel kan, maar moeite opleverde.
> Wat gedoe om het draaiende te krijgen op Wheezy 64-bit. Heb er daarna
> wat mee gespeeld, maar nog niet veel ervaring mee opgedaan. Al wel de
> incasso's er succesvol mee afgerond.
> We sluiten ons boekjaar per 1-11 af, daarna ga ik beginnen met
> opzetten van de eerste administratie.
> Site: www.gravita.nl

> [...]

Hoi Dirk,

Hé, wat leuk! Ik heb altijd al een snoepwinkel willen openen :-). Geeft
die demo, een beetje een goed beeld, van wat je der mee kan?

Is de software 32-bit, is dat wat je bedoelt? Extra libraries laden?

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel

PS: PSU Kassa Debian installatie (Demo snoepwinkel), (Demo kaaswinkel),
(Demo theetuin) of (Demo kapperszaak). Een (Demo leeg) is er ook :-)