Re: Bedrijfsadministratie

Frans,

Voor de administratie van de Volkstuinvereniging heb ik de applicatie
Gravita aangeschaft. Met name omdat incasso's nu met xml-files moeten
worden aangeboden aan de bank en dat met een spreadsheet misschien wel
kan, maar moeite opleverde.
Wat gedoe om het draaiende te krijgen op Wheezy 64-bit. Heb er daarna
wat mee gespeeld, maar nog niet veel ervaring mee opgedaan. Al wel de
incasso's er succesvol mee afgerond.
We sluiten ons boekjaar per 1-11 af, daarna ga ik beginnen met opzetten
van de eerste administratie.
Site: www.gravita.nl

Voor wat het waard is...

Groeten,