Re: Geknutsel met vragen

Op 06-12-14 om 17:34 schreef Geert Stappers:

> In regel
>  debchange --local ~bpo70+ --distribution $RELEASE
> ontbreekt
>  --increment

Als ik '--local' vervang door '--increment' dan zie ik wel wat warnings
maar uiteindelijk lukt het wel. Alleen komt er dan geen "bpo70+1" in de
naam en dat is wel nodig voor een backport.
Verder komt er dan wel "Non-maintainer upload" in de changelog, wat op
zich een goede zaak is lijkt me.

Ook '--bpo' doet niet wat ik zou verwachten.