Re: Hardware decoding videokaart

On Friday 21 November 2014 19:42:49 Paul van der Vlis wrote:

> Dat leek mij ook. Maar ik zie op de Chromium URL:
> Accelerated video decode is unavailable on Mac and Linux [1] [2]
> En dat kon ik me toch haast niet voorstellen...

Hardware decoding wordt al door vrij veel media players een tijdje
ondersteund. De ondersteuning daarvoor in andere applicaties zoals browsers is
nog lang niet zover. En zoals je in de bugs kan lezen was/is het geen
prioriteit. Zal ook wel komen omdat eerst iedere video kaarten fabrikant zijn
eigen API maakte.

--
GPG: 0x138E41915C7EFED6