Re: Wordpress probleem na update

> Ik wil juist wel packages gebruiken, omdat dat het beheer een stuk
> eenvoudiger maakt.
>
> Maar wat er nu gebeurd is een flinke discussie waard.

Ik vind het juist niet zo handig om apt-get te gebruiken omdat je bij dit soort zaken precies wilt weten wat er gaat gebeuren, en via FTP inloggen is toch geen handeling die zoveel meer tijd kost? Ik zou toch overwegen om bij dit soort dingen niet via de repo te werken. Hoe doe je dat met staging processen? Wat als je klant wel een keer een plugin installeert? etc.