Re: Wordpress probleem na update

Probeer eens een andere browser (denk aan cookies en cache..)

--

met vriendelijke groet,
Bjorn Wijers

* b u r o b j o r n .nl *
digitaal vakmanschap | digital craftsmanship

Werkdagen:
Van maandag t/m donderdag vanaf 10:00
Vrijdag is voor experimenteren en eigen projecten.

Postbus 14145
3508 SE Utrecht
The Netherlands

tel: +31 6 49 74 78 70