Re: Wordpress probleem na update

Ter aanvulling: De WordPress update (dus niet via apt-get) laat express
de themes staan en zou hier dus geen probleem hebben veroorzaakt.
Persoonlijk neig ik naar het bewust niet gebruiken van packages voor dit
soort webapps, scheelt in mijn ervaring heel wat gezeur.

grtz
BjornW

--

met vriendelijke groet,
Bjorn Wijers

* b u r o b j o r n .nl *
digitaal vakmanschap | digital craftsmanship

Werkdagen:
Van maandag t/m donderdag vanaf 10:00
Vrijdag is voor experimenteren en eigen projecten.

Postbus 14145
3508 SE Utrecht
The Netherlands

tel: +31 6 49 74 78 70