Re: remote software installs

Op 11-09-13 18:27, mourik jan heupink schreef:
> Hoi allemaal,
>
> Slechts één reactie... Hoe houden jullie dan de software op client
> windows werkstations up-to-date..?

Ik hou me bezig met Linux, niet met Windows. En die enkele keer dat ik
er mee te maken heb, doe ik het met de hand.

> Ik kijk nu naar http://www.opsi.org, dat er erg interessant uitziet,

Misschien is dit ook bruikbaar. Daarmee kun je simpel bij vele computers
in multicast de gehele inhoud vervangen, bijvoorbeeld geschikt voor een
schoollokaal: http://clonezilla.org/
Verder heb je dan zoiets nodig: http://www.drbl-winroll.org/

> maar ik had zo graag wat praktijkervaringen van de lijst of slimme
> tips gehad...

Sorry, heb ik niet.